середа, 8 лютого 2012 р.

Спортивно-сімейне свято "Тато, мама, я - спортивна сім'я"

У спортивному залі нашої школи пройшло спортивно-сімейне свято "Тато, мама, я - спортивна сім'я". Це водночас святкове, спортивне й родинне дійство. У змаганях брали участь сім'ї учнів нашого класу Несененко Каті, Чучко Анни, Давіда Ігоря, Гапченко Антоніни, Хричової Вікторії, Олексенка Паші, Хмари Анастасії, Скапець Анни.



У програмі свята були проведені спортивні конкурси. У перервах між спортивними змаганнями Василиненко Таня, Корпачова Світлана, Товкач Олена, Кузнєцова Яна радували гостей та учасників свята своїми віршами та піснями в супроводі класного керівника та вчителя музичного мистецтва Шовкун Р.М.

Посмотрите-ка, у нас

Здесь собрался целый класс

А напротив - папы, мамы.

Папы бросили диваны,

Мамы бросили кастрюли

И костюмы натянули.

Все хотят соревноваться,

Пошутить и посмеяться

Силу, ловкость показать

И сноровку доказать

С нами здесь еще учительница -

Наша классная руководительница.

Спокойно беспокоится,

Обо всех заботится.

И еще на праздник в зале

Мы гостей к себе позвали,

Убедитесь, что у нас

Самый дружный в школе класс!

А еще хочу добавить

И учителя представить.

Владимир Михайлович - тренер хороший!

И словом, и делом в спорте поможет.









Увесь час тривала боротьба, після кожного конкурсу мінявся лідер змагань. Після підрахунку заключних результатів компетентне журі оголосили переможців. Ними виявилася сім'я Хричових та Гапченків.

Усі учасники змагань одержали призи та грамоти.
Треба відмітити, що на свято "Тато, мама, я - спортивна сім'я" прийшли й вболівальники - батьки, учні, вчителі школи та психологічна служба.

Я щиро вдячна всім сім'ям, які брали участь в цьому святі.

Немає коментарів:

Дописати коментар